Födelsedagspresent

I februari nångång frågad mamma mig om jag ville ha min födelsedagspresent i förskott då hon redan hade beställt den och den var på väg hem. Jag tänkte länge och vägde mellan att ge efter för min otroligt stora nyfikenhet och att faktiskt vänta tills den 20 juni, det är ju roligare att öppna presenter när man fyller år. Jag bestämde mig till slut för att vänta.

I lördags skulle Christer och jag åka på lite loppis, så jag tog min bil för att hämta upp honom. Vovven Wilma fick inte följa med denna gång då det var över 20 grader varmt och att ligga i bilen i den hettan är helt omöjligt. Så jag följde med henne upp till sovrummet för att ge henne en godis när vi skulle åka, och där stod den:



Jag förstod på en gång att det var min present och knep instinktivt ihop ögonen, fast än det redan var för sent. Så nu står den här och är såklart redan provkörd! Tusen, tusen tack Mamma och Christer!!!

Det är inte alltid tråkigt att banta, idag har vi smällt i oss marinerad pasta, paprikagrillad kycklingfilé, sallad och fetaost till middag ute på altanen. Och lite vaniljvisp med frukt och bär til efterrätt. Smaskigt!

Kommentarer
Postat av: Bompen

Kul för dig gumman som fått en riktig maskin.



Maten var grymt god och efterrätten försvann snabbt ner i magen =)



Älskar dig!!!!

2011-04-25 @ 21:42:17
Postat av: Hanna - Whiterainbow

jag har också fått mig en köksmaskin av mor & far, fick den i helgen :) men har inte hunnit testa den..



Kram

2011-04-25 @ 22:24:31
URL: http://www.whiterainbow.se
Postat av: En bloggläsare

Vad är du på för superdiet? :-)

2011-04-26 @ 20:34:19
Postat av: Linda

En bloggläsare:

Den här bilden kanske inte direkt speglar min diet helt korrekt... :)

2011-04-27 @ 22:47:05
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Presenttips

Det enda som är bättre än att få en riktigt bra present är att kunna ge bort en! :-)

Önskar fler tänkte igenom sina presentval riktigt noga. Man uppskattar ju en genomtänkt present så mycket mer än pengar! Eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0