Lördag och nytt blomster


Hej härliga lördag!

Ledig helg, bland de härligaste orden som finns, speciellt efter en bokslutsvecka fylld av krångel.

 
 
Lördagen har hittills fyllts av otaliga vändor till kaffemaskinen, en tur till Plantagen för inhandling av lite grönt och förberedelser inför middagen.


 



Resultatet av besöket på Plantagen blev lite ätbart till köket, lite kvistar och ett olivträd till vardagsrummet. Därmed antar jag ( återigen ) utmaningen om att få behålla mina blommor levande i mer än två veckor. Wish me luck!

 
 
Hoppas ni alla har en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga och inspirerande bilder! Jag har hållit i ps-ljuslyktorna flera gånger, men alltid lämnat dem. Tills jag sett dem på flera fina bilder hos dig vill säga ;-) Sist vi var på Ikea hamnade de i kundvagnen... Ha en skön kväll! Kram Anna

2013-03-09 @ 18:06:44
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Louise

Superfint! Önskar dig lycka till :)
Så snyggt att ha kvistarna i en sådan glasbruk. Hoppas det inte gör något om jag skulle ta efter det.

2013-03-10 @ 19:26:34
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud så fint!

2013-03-23 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0