En bit tyg...





I augusti klickade jag hem en bit tyg som sen dess varit restad. Men idag var det dags att hämta ut paketet och det levde verkligen upp till mina förväntningar! Jag är glad att jag inte tog mindre än dom tre meter jag gjorde, det riktigt kliar i fingrarna av pysselsug!


Ett par riktigt tuffa jobbveckor börjar nu gå mot sitt slut. Kvartalsbokslut och två hockeymatcher i veckan är inte att leka med, känns som att jag mest är hem och vänder... Men i helgen är det helledigt, det firar vi med filmmaraton på fredag och en liten shoppingtur på lördag. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Så himla snyggt tyg!!!:)

2012-10-10 @ 22:03:44
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Sia

Snnnnyggt!!

2012-10-13 @ 11:08:38
Postat av: Annsan

Jättesnyggt!!! Köpt var om man får fråga? :)

Svar: Hemklickat från Ellos =)
Linda

2012-10-16 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0