18 av 19...

 
 
Pust! Mitt uppe i en period med 18 jobbdagar av 19 möjliga. Det faktum att mannen i huset numera huserar på mitt jobb dagarna i ända gör det lite roligare, nu hinner vi faktiskt ses ganska ofta =) 
Värre är det med er och era fina bloggar, jag har verkligen varit dålig på att besöka er... 


För övrigt går jag mest runt och mår bra, och njuter av det! Att ha varit riktigt dålig gör verkligen att jag minst ett dussintal gånger om dagen verkligen till fullo njuter av att vara frisk! 
Och som om inte det vore bra nog går vi runt och myser och längtar tills vi får avsluta maratonperioden av jobb med en lyxig spaweekend i härligaste Tällberg! Mys!


Må gott alla fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0