Lavendel


Det är otroligt vad vädret gör för ens humör, så fort solen tittar fram och termometern kryper över 15 grader börjar det klia i trädgårdspyntarfingrarna och längtan efter en kall öl och en solstol gör sig påmind. Det är svårt att hålla sig på kontoret längre än absolut nödvändigt.

Många och långa suktande blickar har kastats mot lavendelplantorna i diverse affärer och igår slog jag till när mamma och jag tog en tur till Bernös handelsträdgård. Den och diverse annat pynt har fått en alldeles egen plats på altanen där de kan avnjutas från alla sittplatser.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar oxå lavendel, men äger dessvärre inga ännu. Vet inte riktigt vart jag vill ha de ännu.

Superfint ;)

Ha det toppen i värmen

Kram

2012-05-22 @ 23:13:45
URL: http://stylinghouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0