En ny stil?

Jag vet inte, håller jag på att byta stil? Förr älskade jag hårda och kalla färger, svart och vitt. Helt bara svart och vitt. Men jag har liksom glidit över till grått, lite trä och växter. Kanske är det för att det håller på att bli sommar?




Ute på altanen har jag byggt ihop en liten bänk av två gamla fläktskåp och en bräda jag hittade i garaget. Denna har utsmyckats med diverse vackra ting. Tanken var att provbygga ihop något för att se om det blev bra och sen be pappa snällt om lite hjälp att snickra ihop en egen bänk. Men jag tycker faktiskt att det blev bra så här, enkelt och återanvänt.



Jag älskar dom gamla lådorna jag fått av pappa. Dom är verkligen supervackra med sin gamla, slitna charm.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tummen upp ;)

Håller med dig om färgvalet. Snyggt till tusen.

Kram

2012-05-29 @ 22:33:08
URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Postat av: Hanna - whiterainbow

Snygg bänk du fick till!

Jag undrar också om jag håller på att byta stil? Det kanske har med ålder och mognad att göra? Att man vill ha lite mjukare kontraster i hemmet och inte allt kallt och kantigt:)

2012-05-30 @ 22:35:35
URL: http://Whiterainbow.se
Postat av: Anna

Hej,det där fick du till bra.Jättesnyggt.Jag kommer nog oxå att plocka in lite grått till hösten.Just nu letar jag fondtapet och den vill jag ha i lite gråskala.Snyggt!

2012-06-01 @ 06:18:47
URL: http://krighanna.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-06-01 @ 11:42:06
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0