Varde ljus!



Äntligen har ljuset börjat spridas även är i södra norrland! Och även om det fakstikt kom 5 cm snö häromdagen så känns det att sommaren är runt hörnet nu, plusgraderna dominerar och snön försvann i en handvändning.


Ikväll har det packats för en natt på resande fot. Jag är inget fan av att sova någon annanstans än i min egen säng så det är med stor motvilja jag packar min väska. Det blandat med att hockeysäsongen nu är slut gör mig lite lågmäld. Dom senaste veckorna har jag verkligen levt och andats hockey, den har upptagit så stor del av min tid med 16 timmars arbetsdagar ett par gånger i veckan, nervpirriga bortamatcher på tv'n och att ständigt hålla sig uppdaterad om spelare, skador osv. Nu är det slut och även om vi vann så känns det... Tomt.


Jag vet att det går äver, varje år det samma sak. Kanske lite extra i år eftersom det blev så väldigt intensivt med det långa slutspelet. Men det går över. Jag hoppas att ljuset gör sitt till och ger det en exta skjuts.

Kommentarer
Postat av: Johanna - Husliv, Renoveringar & Pyssel

verkligen supersnyggt vardagsrum!

2012-04-23 @ 00:45:53
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: gabriella

underbart v-rums bord. var kommer det ifrån/Gabban

2012-04-24 @ 21:07:00
Postat av: Linda

Johanna - Tusen tack!

Gabriella - Bordet kommer från Chilli!

2012-04-25 @ 12:42:17
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åååh jag verkligen tokgillar erat vardagsrum! :)

2012-04-26 @ 20:06:20
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Sara

Vilket supersnyggt vardagsrum du har! Tänkte höra var du fått tv-bänken ifrån?

2012-05-01 @ 20:00:01
Postat av: Charlotte

Hej! Vilken underbar stil du har!
Jag undrar vart tv-bänken kommer ifrån?

Svar: Tack Charlotte!Tv-bänken kommer från Ikeas Bestå-serie =)
Linda

2013-04-08 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0