Kottar



Jag tog en sväng 6 mil västerut igår för att hälsa på pappa. Väl där passade jag på att få däcken bytta och plocka dessa "kottgrenar". Jag har ingen aning om vad de heter men jag har sett dem florera på flera bloggar och gillar dem verkligen! Redan döda "blommor" går ju inte att döda :)

Idag har vi haft en riktig rensingsdag, varenda låda i köket har dammsugits, torkats och möblerats om. 90% klara tog vi nu en kaffe och bloggpaus och det känns som att dom sista 10 procenten blir svåra att ta sig an :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej! Har börjat titta på din blogg. Mycket snygg inredning, med många snygga grejer. Man får alltid lite inspiration.Pling&plong grejen ovanför ringklockan, har du gjort den själv. Tyckte den va mysig. Inte alltid så roligt när de knackar eller bankar på dörren. Fortsätter att inspereras av din blogg.

2012-04-09 @ 21:52:08
Postat av: Louise

Jag hade några grenar i julas, snygga & lättskötta ;)

Vad flitiga ni är! Det hade vi nog oxå behövt göra i vårt kök.

Kram

2012-04-10 @ 08:19:44
URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Postat av: Rosi

Hej!

Vill bara säga att det är så trevligt att läsa din blogg. Önskar dig en bra start på denna vecka.

// R

2012-04-10 @ 09:35:12
URL: http://funnyhowtimeslipsaway.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är Al-kottar som du plockat =)

Så fint att sätta dem i vas.

När mina barn var små brukade de limma den runt sina teckningar som en ram.

Fin blogg du har.

Kram!

2012-04-10 @ 16:07:38
Postat av: PÄRLVERKSTAN ♥

Nu har vi kommit igång ordentligt!



Ta en titt på våra unika armband & halsband, och varför inte piffa upp nyckelknippan med en pärlfigur?



Besök oss på Pärlverkstan! :)

2012-04-10 @ 18:28:21
URL: http://parlverkstan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Camilla! Bra att veta vad det är man beundrar om kvällarna här hemma :)



Och tusen tack till Rosi och Annette för era fina ord! Ni anar inte hur glad jag blir! Ni är så välkomna tillbaka :)

2012-04-10 @ 22:39:01
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej



Hittade hit igår!

Oj så mycket fint!

Var i Uppsala hittade du kubhyllorna?



Mvh Sanna

2012-04-12 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0