Badkarshyllan med stort B

Jag vet inte hur länge, men det är länge jag letat efter en vit hylla till badkaret. Vi har haft en i trä från Ikea i all evighet, varför man nu tillverkar något som dagligen utsätts för vatten i trä? Den blev snabbt solkig och full av kalkavlagringar från vattnet. Och den har aldrig passat in triktigt då vi som bekant inte är överförtjusta i träfärger. Men man vill ju ha något att ha dom små pinalerna på som man behöver i badet; tidningen, champagneglaset och jordgubbarna, fotfilen eller vad man nu gillar att pyssla med medan man myser där nere i bubblorna.
Idag fann jag den. Enkel, vit och helt perfekt. Den här kommer för alltid att bo i mitt hem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken smart du har hittat iochmed den e djup, den jag har så trillar flaskorna hela tiden. Vart har du hittat den??? Gillar din blogg grymt mycket...

2011-09-06 @ 20:43:01
Postat av: Desslikes.com / High Heels Gives You A Better View.

Åh ja vart hittade du den ? Gud vad smart! :)

2011-09-06 @ 20:59:29
URL: http://desslikes.com
Postat av: Desslikes.com / High Heels Gives You A Better View.

Tråkigt att man inte fick något svar :/ Nåja den var fin iallafall!

2011-09-07 @ 22:08:23
URL: http://desslikes.com
Postat av: Linda

Jag undrar också var den är köpt.

2012-10-27 @ 18:12:04
Postat av: Linda

Jag undrar också var den är köpt.

Svar: Den inhandlades på Erikshjälpen. / Linda
Linda

2012-10-27 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0