Halva Desperate Houswives

Jag hann bara genom halva inspelade DH innan mamma ringde och ville åka ut till Owes en sväng. Vi åkte även förbi Biståndsgruppen i jakt på fler pallar eller småbord till min kommande pall-hörna. Men där gick jag bet. Däremot fick jag med mig en sängbordslampa, en riktigt gammal skitsnygg för ynka 30 spänn. Tyvärr dog kamerabatteriet innan jag hann ta nån bild på den. Nu ska jag försöka pilla bort alla gamla klistermärken nån snorunge petat dit på den medan andra halvan av DH spelas på tvn.

Som tack för "besväret" för att jag följde med på shoppingturen fick jag denna fina skål med mig hem!
Tack mamma!








Kommentarer
Postat av: Lana Driagina

Oh, den är så fin! :)

Kläder och skor är mitt största intresse, efter musik... :)

Tack för din kommentar!

kram

Lana

2011-05-18 @ 20:49:33
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0