Blomshopping i Hedesunda

Mamma ringde imorse och frågade om jag ville följa med till Hedesunda och Erlandssons blommor. Det skulle tydligen vara hur stort som helst. I lilla Hedesunda? Var lite tveksam först men OJOJOJ! Över 5000 kvm med alla möjliga sorters blommor. Det var faktiskt helt fantastiskt att gå omkring och titta på de tusen och åter tusental pelargoner som stod uppradade överallt.
Jag fick med mig en tomatplanta hem som jag tänkte Danne skulle få ha som sommarprojekt att ta hand om :) Och en lavendel på stam med en fin cementkruka som jag ska ta hand om :)

Kommentarer
Postat av: Lana Driagina

oj, vad spännande! Dit vill jag också åka! :)

kram

Lana

2011-05-14 @ 20:38:13
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0