Verkligheten

Allt blir verkligare om man säger det högt, är det inte så? Därför skriker jag nu ut att jag behöver gå ner i vikt. Jag är 13 kilo tyngre nu än när jag träffade Danne. 13 kilo! Det är över ett kilos ökning varje år. Dags att ta tag i problemet.

Det enda sättet som jag känner passar mig är kaloriräkning. Jag behöver stenhård kontroll annars flamsar jag iväg, bryter ihop och allt skiter sig. Jag körde samma procedur för ett par år sen och gick då ner 7 kilo på 8 veckor så jag vet att det fungerar för mig. Nu ska jag gå ner 9 kilo till min födelsedag, 20 juni.



Jag älskar faktiskt att gå och mamma och jag går ungefär en timme nästan varenda dag hela somrarna. Det bränner ca 220 kcal. Mamma, vi måste börja gå lite tidigare i år!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma i Gävle

Absolut lilla gumman, det är bara att hojta till så kan vi gå ut och gå.

2011-03-17 @ 20:25:03
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Hejja Hejja Linda!

Jag behöver också tänka över min vikt, har redan börjat att dra ner på kolhydrater och motionerar regelbundet.. :)



Kram

2011-03-17 @ 22:44:59
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Bompen

Känns bra att vi båda ska gå ner i vikt. Det är lättare då. Vi ska lyckas gumman!!!

2011-03-18 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0