Sängdrömmar

Jag har fått en helgalen idé. Vi har i flera år letat efter den perfekta sänggaveln utan några större resultat. Jag vill ha en bastant, kantig gavel, helt utan krusiduller. Den måste vara vit och fotgaveln måste gå upp ovanför madrassen. Det är nog dags att inse att den inte finns. Därför ska vi, om herrn i huset godkänner det, jag har inte frågat än, bygga en egen. När man bygger själv är det ju dumt att nöja sig med något vanligt, fantasin svävar lätt iväg så Pappa har fått idén beskriven för sig och kollar imorgon upp om det går att genomföra.
Vad kul med ett nytt projekt!!

Kommentarer
Postat av: Lana Driagina

Tack, Linda för din kommentar! Det känns lite så här häftigt att vi bor så nära varandra! Oftast tänker man på att "bloggvänner" bor långt ifrån varandra... Jag jobbar dessutom i Gävle på kulturskolan! :)

Ha det bra! Vi hörs! :)

kram

Lana

2011-03-21 @ 21:18:24
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åh vad kul att bygga en själv, jag har också letat länge efter "den" sänggaveln. Men har mer eller mindre gett upp, så en fondvägg som är lika bred som sängen fick agera "sänggavel" tillsvidare :)



Tack för gratulationerna, im har jag kalas för vännerna på söndag blir det för släkt och familj och det är då paketen kommer ;)



Hur går det med livsstilsförändringarna, kost och motion?



Kram

2011-03-21 @ 22:12:28
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åh vad kul att bygga en själv, jag har också letat länge efter "den" sänggaveln. Men har mer eller mindre gett upp, så en fondvägg som är lika bred som sängen fick agera "sänggavel" tillsvidare :)



Tack för gratulationerna, im har jag kalas för vännerna på söndag blir det för släkt och familj och det är då paketen kommer ;)



Hur går det med livsstilsförändringarna, kost och motion?



Kram

2011-03-21 @ 22:18:17
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Åh vad kul att bygga en själv, jag har också letat länge efter "den" sänggaveln. Men har mer eller mindre gett upp, så en fondvägg som är lika bred som sängen fick agera "sänggavel" tillsvidare :)



Tack för gratulationerna, im har jag kalas för vännerna på söndag blir det för släkt och familj och det är då paketen kommer ;)



Hur går det med livsstilsförändringarna, kost och motion?



Kram

2011-03-21 @ 22:19:32
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

OJ vad många kommentarer det vart av mig ovan.. :S



Våran madrass åker också runt, men jag har nästan slutat ut att köpa sängram nu för jag vill ha en helt ny säng med madrasser och allt och då skulle jag vilja ha 160 cm nu har vi 180 cm.. måste bara övertala sambon :)



Men bra, då är du på väg!

Jag har inte ens varit utanför dörren idag, jag skäms! imorgon blir det dubbelt..



Kram

2011-03-21 @ 23:28:25
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0