Jerry och orange

I dag har det jobbats på Läkerolen, Jerry Williams gästade vår arena och höll igång rejält trots sina 70-nånting år. Imorrn är blir det några timmar till på jobbet då slutspelsbiljetterna släpps och vi hoppas på rusning. Efter det tar jag med mig mamma och Appe till köpis för lite presentinhandling, och kanske något orange? :)

Jösses, jag tror aldrig att det har funnit så mycket färg i vårt hem! Det en invasion av orange som tagit över allt . Men jag gillar det. Lite i alla fall. Eller jag gillar det mycket NU, men vet att jag kommer tröttna om ett par veckor.
Här kommer i alla fall en lite glimt av hur vi har det just nu. Bättre och fler bilder kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

orange är såå fint! :)



Men jag är nog som dig, jag lessnar fort!



Kramen

2011-03-07 @ 07:27:07
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0