Badrum och badrum

Jag kom på att jag nog aldrig visat våra badrum på bild, och det kommer jag inte göra idag heller :) Men väl tvättstugan och den nya fina vita mattan som hamnat på golvet där. Våra badrum är inget jag är direkt stolta över, på nedervåningen sitter det ihop med tvättstugan och har därmed samma kakel och klinkers. Eftersom det är relativt nygjort och färgerna inte är alldeles gräsliga så nöjer vi oss med att det ser ut så här, även om det inte är vad vi skulle valt.
Badrummet uppe är däremot gräsligt. Grisrosa matta och blå/rosa/grå väggar, allt i plast. Inget stort, badkar, toalett och handfat. Därför har jag bestämt mig för att MÅLA! Jag har gjort lite efterforskningar och tydligen ska det fungera bra bara man är noggrann med underarbetet. Jag har läst på en massa och ska ta lite hjälp av experter för att få det riktigt bra. Men vitt ska det bli, på ett eller annat sätt. Kanske med en cool fondvägg? Vi får se, det är ännu bara i planeringsstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0