Grattis till mig!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Lindas födelsedag, hurra, hurra, hurra!

27 år! Om jag träffar medllivslängden så har jag nu levt ganska precis en tredjedel av mitt liv. Jag har inte hunnit bliv VD än, jag har inte rest jorden runt och jag äger inget hus.
Trots detta är jag en lycklig människa, och därför ska jag nu ägna några rader åt en massa superlativ.
Jag har världens bästa sambo och en fantastisk familj. Jag har ett hus som iofs banken äger större delen av, men som jag trots min tidigare flytt-mani trivs bra i. Jag är så lyckligt lottad att jag har tre av världens bästa jobb och tid och ork att sköta dem alla. Jag har fina vänner jag kan lita på och skratta med. Men framförallt är jag och mina närmsta friska, nu när jag är gammal och vis så har jag insett att det är den högsta önskan av dom alla.



Herr Bompen och jag har ända sen år 2000 då vi träffades öppnat både julklappar och födelsedagspresenter prick kl 00.00 då den stora dagen infinner sig. Därför ligger mina paket här och väntar på mig nu. Dags att hugga in!

Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Grattis på födelsedagen

2011-06-20 @ 01:46:46
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Lana Driagina

Grattis på din stora dag!

Spännande med presenter! Du visar väl sedan vad du har fått? ;)

kram

Lana

2011-06-20 @ 07:48:31
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Sara

GRATTIS!!

2011-06-20 @ 23:12:13
Postat av: Hanna - whiterainbow

Grattis på födelsedagen :-) hant läsa detta innan dagen tog slut, hoppas du haft en bra dag!



Kram

2011-06-20 @ 23:51:41
URL: http://www.whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0