Tävling!




Tävlingsdags!
I vinstpotten ligger Kristina Starks underbara tänsticksfodral inkl ask,
levererat direkt hem till dig från Urbanliving.se


Tävlingsregler:

Lämna en kommentar i kommentarsfältet i det här inlägget och svara på följande fråga:
Vad vill du läsa mer om på min blogg?
Glöm inte att lämna din mailadress i din kommentar!

För en extra vinstchans, låna bilden ovan och länka till tävlingen från din blogg. Glöm inte att skriva i kommentaren om du länkat och därmed har två vinstchanser!


Tävlingen avslutas 12 augusti kl 23.59.

LYCKA TILL!




Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Jag är med och tävlar och vill läsa mer om lite olika små projekt eller pyssel:-)



Kram

2011-07-02 @ 14:24:58
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill gärna vara med!

Jag vill gärna se mer av ert sovrum och ert hus på utsidan :)

2011-07-02 @ 19:54:40
Postat av: Yenny

Vilken fin blogg och fint hus ni har. Här kommer jag kika in hädanefter :)

2011-07-03 @ 11:45:22
Postat av: Hannah

Keep up the good work! Gillar allt jag ser o läser! Bara fortsätt m d du gör, gillar inredningstilen du har!

Kram Hannah

2011-07-04 @ 08:13:50
Postat av: Hanna

Hej, kul att du kikade förbi hos mig! Lampan har jag hittat på Minta (som tidigare hette Mairo). Det är en stor inredningsbutik här i stan.



När det gäller din blogg så gillar jag innehållet! Ni har det verkligen fint och helt i min stil! Jag hade gärna sett lite mer av övervåningen...



/Hanna

2011-07-04 @ 10:17:30
URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Postat av: Nina berger

Första gången jag är inne på din blogg. Gillar helt klart dina stil. Det blir så fint med alla dina detaljer,,,,du fångar verkligen pricket över i:et

Fortsätt med det du gör...hoppas verkligen att jag vinner.

Är du duktig på trädgård så visa gärna lite bilder på utsidan...trädgård.

Kommer igen fler gånger, nu måste jag bläddra ner i din blogg- detta var kul.

Så mycket fint

2011-07-04 @ 20:40:46
URL: http://smyckaditthem.bloggspot.se
Postat av: rebecka

Vad roligt med tävling! Jag skulle önska att du kunde tipsa lite mer om snygg och smart förvaring. Inlägget om babelfatet var toppen så mera sånt! :D

Jag har tyvärr ingen blogg men jag håller tummarna ändå! :)

/Rebecka

2011-07-06 @ 22:46:32
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh. Jag har precis hittat hit men ser att du har flera av mina favoriter och läsare i blogglistan. Roligt!



Jag gillar vad jag ser! Det jag tycker är kul är lite mer personliga inlägg (inte personligt, men lite mer vardagsinlägg kanske?). Håller alla tummar jag har, för jag älskar asken från Kristina Stark! :)

2011-07-08 @ 21:57:58
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Linda

Hittade precis dina album inne på StyleRoom och blev direkt förälskad i din inredning, försöker själv hålla min inredning i svart, vitt och grått med små färgdetaljer i perioder. Men kände att jag hade fastnat lite men din blogg gav mig nya idéer igen. Så med andra ord så vill jag fortsätta läsa dina inredningstips/ tankar.

Har tyvärr ingen blogg...

2011-07-16 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0