Mindre bra dag

En olycka kommer sällan ensam sägs det. Synnerligen sant en dag som denna då min farfar fått en hjärtinfarkt och sambon blivit varslad. Ingen rolig start på någon vecka men synnerligen ingen bra start på semesterveckan.
Farfar bor 102 mil härifrån så det är inte bara att åka och hälsa på när man vill, därför är det ett par år sen vi sågs men han är verkligen en stor "farvorit" hos mig. En riktig jultomte-farbror med stark finsk brytning som börjar varje telefonsamtal med "Älskade parnparn, må pra duo?"
Älskade bästa farfar, jag hoppas verkligen du blir bra!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh nej! Fy va tråkigt! Håller tummarna för att din farfar återhämtar sig och att sambon får behålla jobbet eller hittar ett än bättre!

2011-07-11 @ 21:52:22
URL: http://johannesgatan.blogg.se/
Postat av: Bompen

Mina problem känns väldigt små i jämförelse med din farfars. Hoppas allt blir bra med honom!!!!

2011-07-11 @ 23:38:39
Postat av: Hanna - whiterainbow

Nej de var ingen tråkig start, hoppas han reder sig farfar! KRAMAR

2011-07-12 @ 10:46:19
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Yenny

Nej vad tråkigt. hoppas farfar blir bra och sambon får jobb!

2011-07-13 @ 08:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0