Mylla

Äntligen fredag!!
Ikväll serveras det fläskfilégryta här hemma. Jag tänkte göra en lite mer avancerad efterrätt ikväll men eftersom det blev så sent på jobbet till följd av rumsbyten så blir det bara frukt och en liten påse smågodis att förtära till På Spåret och Skavlan :) Vi har alltså rumsterat om lite på kontoret och jag och en kollega har bytt rum, vilket var betydligt mer tidkrävande än vad vi räknat med :) Gud vad grejer jag har hunnit samla på mig på tre år...
Men, nu till Myllan:
Det fantastiska mönstret Mylla har blivit en klar favorit. Jag hade en tekopp sen innan men när jag besökte Uppsala och favoritbutiken Lagerhaus i tisdags kunde jag inte låta bli att plocka på mig lite fler grejer i samma underbara serie.

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyman

riktigt snyggt mönster :)

2011-02-19 @ 08:43:28
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0