Vinterlängtan

Bildkälla
Living and Rooms höst/vinter-katalog har precis släppts och var verkligen ingen besvikelse. Jag gillade speiellt NY-kudden på bilden överst till vänster och den färgsprakande tavlan. Om vill ha en egen visning hemma kan jag verkligen rekomendera dig att höra av dig till superduktiga Saga: [email protected]
Både i Living and Room och Stoff och Stil som jag fick i brevlådan idag innehåller massor av julpynt och nu längtar jag verkligen till vintern! Mysigt med snö och minusgrader, stövar och koftor, tända ljus, hockey och filmmörker utanför fönstret...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Superfina bilder!

Jag längtar faktiskt också lite till vintern... =)

2011-08-17 @ 23:57:21
Postat av: Sandra

Kudden var verkligen supersnygg! Ska genast kika igenom katalogen, det här var nåt helt nytt för mig!

2011-08-18 @ 20:25:15
Postat av: Saga Carlberg

Ja Sandra och hör av dig till mig sen om du är intresserad av en visning...Linda, älskar din blogg...du har otroligt bra smak när det gäller inredning...



/Saga

2011-08-18 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0