Semesterbestyr



I januari skrev jag på planeringstavlan på jobbet "23-30/8: GREKLAND!" och det kändes verkligen som en hel evighet innan det skulle bli dags. Nu är vi så snart där att jag nästan känner att jag vill vänta lite till. Jag tycker det är så skönt att ha en semester att se fram emot, nästan så att just längtan är halva nöjet.
Passen är uthämtade, pengar växlade och väskor lånade. Nu återstår packning. Tvättning. Våndan över vad som ska tas med, över att man får plats med för lite samtidigt som man är fullkomligt medveten om att man bara kommer använda hälften. Huset ska städas inför kusinens husvaktande. Selma och hennes pinaler ska packas ihop och köras iväg till snälla Eva och Putte som ska rå om henne i veckan.

Jag ska också tidsprogramera lite inlägg åt er här så ni slipper se samma inlägg hela veckan. Datorn låter vi vara hemma och försöker den här gången ta semester på riktigt. Jag är hemskt dålig på att vara ledig och kollade jobbmailen varenda dag under semstern. Men nu ska jag verkligen försöka.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en fantastisk semester och njut av att vara helledig! Kram Anna

2011-08-19 @ 23:08:29
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Millan

Ha en jätteskön semester och kom tillbaka utvilad och full av inspiration!! =)

2011-08-19 @ 23:34:03
Postat av: Åsa

Du är så otroligt inspirerande vännen!!!!

2011-08-20 @ 13:41:46
URL: http://artificialgirl.blogg.se/
Postat av: Titti

Hoppas ni får en underbar resa!!

Kram, Titti

2011-08-21 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0