Linda ♥ Paint

Trots att jag har Photoshop installerat på datorn skäms jag lite över att säga att jag bara öppnat det en handfull gånger. Jag vet att det är världens bästa redigeringsprogram och jag vet att jag borde sätta mig in i det men jag orkar inte! Jag har alltid älskat Paint och använder bara det för att skapa mina kollage och bildsammansättningar. Trots att jag som sagt vet att jag säkert hade kunnat få ut 1000 gånger snyggare bilder i Photoshop. Nån gång ska jag lära mig, hitta nån bra guide på nätet som jag sen stänger av efter 4 minuter för att sen försöka själv i stället.
Men jag älskar det enkla i Paint och jag kan sitta i timmar och pyssla, med meningslösa bollar som här ovan medan sambon spelar Zelda, det är harmoni för mig =)

Kommentarer
Postat av: Bompen

Söt du är!!!

2011-08-08 @ 21:57:10
Postat av: Lisa

Den gången du orkar så vill jag bara tipsa om Moderskeppet. De har massvis med guider och tips. Suveränt! :)

2011-08-09 @ 18:54:09
URL: http://nessador.wordpress.com
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Tack Lisa, det ska jag absolut lägga på minnet!

2011-08-09 @ 19:02:27
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0