Riktigt sugen

Nu har jag gått runt här och tänkt på den här tapeten ända sen jag såg den... Jag är RIKTIGT sugen på den! Problemet är bara att vi inte har nånstans att ha den... :) Väggen i hallen ska som sagt få en tapet men den har alldeles för mycket störningsmoment ( element, lysknappar och eluttag ) för att göra rättvisa åt just den här. Hmm, det här måste funderas vidare på!
I vardagsrummet kanske? Det tråkiga är att vi blir så begränsade då, väggen blir ju tavlan så att säga. Och man vill ju inte (för)störa den med något, så det blir väldigt lite "pynt" i rummet... Dessutom är jag ju ganska ombytlig av mig, och att betala nästan 4000 för en tapet som man ändå vill ta bort efter sex månader känns ju lite smådumt. Jo, som sagt, det funderas vidare.
Eco Wall tapeter 2425
Tapetshopen

Kommentarer
Postat av: Hugoerica

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-25 @ 12:32:19
URL: http://hugoerica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0