Marknad

Klockan är nu 22.21, om ganska precis sex och en halv timme sitter jag i bilen på väg mot Falun och Lugnet. Min pappa är en skrotsamlare utan dess like och har fyra garage fulla med bildelar, 50-tals grejer och mack-prylar. Varje år åker han runt på en massa marknader och säljer som tusan ( och tjänar ett par månadslöner! ). Jag brukar bli medtvingad på åtminstonde en och så även i år... Jag har laddat med mackor, frukt, godis, bubbelvatten och en ny ljudbok i mobilen för att försöka förgylla den oerhört långa och trista dag som väntar :) den största utmaningen är dock att komma upp, klockan 04.00 ringer klockan... Hua...
Bild lånad från www.d-a-k.se

Kommentarer
Postat av: Morganastrid

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-09-07 @ 13:30:09
URL: http://morganastrid.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0