igår

Igår gick det inte att ladda upp bilder på bloggen, så här kommer en uppdatering med vad vi hade för oss då!
Vi körde bland annat en massa vändor fram och tillbaka till valbo för att hämta kyl, frys och matrumsskåp. Eftersom vi bara fick in dom en och en så blev det en hel del mil med den röda Volvon. Och det var TUGNT att bära in dom kan jag säga, 92 kilo vägde frysen! Men nu står dom på plats och är redo att fyllas!

Skåpet hann även bli ihopskruvat och fyllt!
.

Jag hann även med att ställa in alla skor i klädkammaren.

Nya lampan som ska bo där inne

Nu håller Danne på att skruva ihop de sista lådorna i köket och jag ska ge mig i kast med alla kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0