Tema tjejförvaring

Denna tisdag är det tema Förvaring hos Fabriken, ett tema som ligger mig varmt om hjärtat. Jag älskar förvaringslösningar och eftersom vi tjejer har så mycket grejer som ska få plats nånstans så är bra förvaring a och o för att man ska hitta det man söker. Jag har från födseln varit väldigt slarvig av mig och saker liksom ramlar bort från sina platser vart jag än går, men ändå jag mår aldrig så bra som när var sak ligger på sin plats och gärna är noga uppmärkt :) Jag älskar min dymo!
Allt mitt smink bor i ett förvaringsskåp med uppmärkta lådor
Mina smycken trivs bra på fatet från Kartell och i tavelramen
Det är helt otroligt vad skönt det är att ha ett helt rum med klädförvaring istället för en liten skrubb, eller bara en garderob som vi alltid haft förr.

Den bästa förvaringen är dock dold förvaring. I varje hem finns ju många saker som är mindre smickrande för ögat, i alla fall jag vill ju inte se gamla batterier, skafferivaror, och tamponger överallt och hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Frk pyssel

Vilken smart sminkförvaring!

2010-10-26 @ 21:53:29
URL: http://pysselmama.blogspot.com/
Postat av: Kristin

Underbar förvaring! Jag är också en stor fan av smart förvaring. Va fint ni fått :-D

2010-10-26 @ 22:12:08
Postat av: Fia

Var köper man en dymo? :) Bara måste ha!

2010-10-27 @ 15:46:07
Postat av: Louise

perfekt! Älskar ordning och reda, tyvärr är vårt hem allt annat än ordning o reda

2010-10-27 @ 18:47:31
Postat av: Klara

Hej! Undrar oxå vart du köpt Dymon???

/Klara

2010-10-27 @ 18:57:44
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Tack för alla värmande ord!

Dymon har jag köpt på Clas Ohlson, det finns en mer avancerad variant för ca 500 kr och den som jag har som egentligen är för barn för 160 kr :)

2010-10-27 @ 19:21:45
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Ylva

helt underbart bra idé till sminket!

2010-10-30 @ 18:57:20
URL: http://darlingthings.blogspot.com
Postat av: Emma-Maja

Jag älskar sminkførvaringen och ramen!!! Har du gjort den själv eller køpte du den så?

2011-09-06 @ 15:21:29
URL: http://tweak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0