Ny hängare

Vilken skön helg! Lördagen spenderade jag med en shoppingtur med mamma och ett besök hos syster i hennes nya lägenhet. På kvällen kom Marcus förbi på lite lasagne och ett par filmer. Söndagen skrotade jag bara omkring här hemma och småpulade lite. Helt perfekt uppladdning inför den här tuffa veckan som väntar, hockey i morgon och på lördag vilket innebär 14-timmars dagar. Och kvartalsbokslutet som ligger och lurar runt hörnet där dag 4, 5 och 6 är värst, alltså torsdag, fredag och måndag. Men jag ska inte gnälla, jag är oerhört tacksam över att jag trivs så bra på alla mina jobb och skulle inte vilja jobba någon annanstans!

Häromdagen klickade jag och sambon hem den här klädhängaren från Ellos och i morgon anländer den till residens N/W!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0