Äntligen fredag!

En arbetsdag till, sen är jag ledig min enda dag på 23 dagar... Jag har bestämt mig för att skrota runt i min pyjamas hela dagen och absolut inte göra någonting! Och det ska bli så SKÖNT!!
Men i morgon är det som sagt jobb, och det är dags för Hockeyfesten i Läkerolen vilket betyder över 800 galna människor som skriker och sjunger oavbrutet i 60 minuter. Sjukt roligt!!
Idag åkte jag ut en sväng med mamma efter jobbet och shoppade lite, och fick två finfina adventsljusstakar. Tack bästa mamma! Vad roligt det ska bli att få julpyssla och pynta, december är verkligen den härligaste månaden på året.
Ikväll ska vi se Beck - Levande begravd och äta massor med godis. OCH dricka glögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0