Hejdå furutrapp och plastmatta!

Hela trappen är numera vit! Endast målad en gång så det ska väl på ett par vändor färg till innan den är helt klar. Stegen ska lackas också för att få en extra slittålig yta.
Jag har en idé om spottar i stegen också som tåls att funderas vidare på...

Pappa och Danne har hunnit lägga väldigt mycket golv idag när jag tydligen bara "vände papper" på jobbet... :)

Imorgon ska golvet läggas klart, golvlister och några till köksskåp ska köpas, tapet ska väljas och sättas upp och det ska städas på Vinbär!
Nu väntar ett varmt bad!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vad ni jobbar på alltså! Går superfort fram! =)

Snyggt blir det också!

2010-08-19 @ 08:51:12
Postat av: Fia

Oj, vad ni grejar! Vad duktiga ni är och vad fooort det går!

Trappen blev verkligen jättefin! Och golvet är också riktigt snyggt!

Lycka till med tapet-väljningen :)

2010-08-19 @ 11:10:26
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej



Vad frächt vad fin trappen blev...målade ni ovanpå plastmattan eller slet ni bort den?

Vad hade ni för färg?färgrecept?



Bara så fint så jag vill göra om min trapp.

Tack för så fina bilder o hoppas på svar

Kram

Eva

2011-09-04 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0