Favoriterna på Vinbärsvägen

Det finns ju alltid några saker som man tycker speciellt mycket om, oavsett om de har nån djupare betydelse eller om dom helt enkelt bara är fina. Här är några av mina favoriter!
En klocka som min farmor gjorde till mig på en keramikkurs när jag var 7 år gammal. Sen dess har den hängt i mitt rum hemma hos pappa och senare i mina lägenheter.


Målningen som Danne och jag gjorde ovanför sängen. Tycker fortfarande efter två år ruskigt mycket om den och önskar att den gick att plocka ner och ta med sig till det nya huset...
Altanen som pappa byggde. Linda önskar, pappa bygger :) Helt perfekt och precis som jag ville ha den!
Salthinken som jag fick av fina syster en jul!
Tavelväggen i vardagsrummet tycker jag fortfarande väldigt mycket om trots att den suttit där ett bra tag. Några av tavlorna följer med när vi flyttar, men det blir nog i någon annan konstellation.
Trollhasslet, eller Dannes "bögtrassel". Helt underbart!
En kväll typ 2004 fick jag för mig att göra ett kollage med bilder av oss. Det är tyvärr slängt nu då bilderna blev förstörda. Även om det var ganska slarvigt och haffsigt gjort så blev det ändå en favorit!
En gammal fågelholk som jag var lyckosam nog att ärva efter mormor Ingrid. Den fick lite ny färg och är nu en av de finaste sakerna jag har!
Tavlorna med våra datum hänger med till nästa hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0