En typisk fredagskväll...

sitter man i ett tomt hus och klickar ihop golv... Bra blir det i alla fall!
Klädkammaren klar!!
Hallen uppe klar!!
Jag tjuvstartade på trappen och målade ett trappsteg. Blev över förväntan, längtar lite tills jag får måla resten =)
Ännu lite mer återställningstapet har blivit uppsatt... Danne spacklar trappräcket i bakgrunden.
Nu blir det pasta carbonara till den ena och korv med bröd till den andra här hemma :) Imorrn drar vi ifrån allt slipdamm och har bara trevligt ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: Vita villan

Sv: ja lasagne är min favorit!



Vad snyggt huset blev! Bra jobbat!



Vi har tänkt att måla vår furutrapp, så jag undrar hur ni gjorde? Slipade ni för han eller maskin. Vad använde ni för färg & hur många lager.



Trevlig blogg, nu ska jag kika vidare här =)



//Maria

2011-04-07 @ 22:16:38
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0