Tisdag

Idag har det städats lite i köket efter att jag totaltröttnade på den groteska röran där inne. Så nu ser det hyffsat fint ut, så fint det nu kan bli med en massa kartonger, för korta bänkskivor och inga luckor :)
Jag har även burit upp allt som hamnade inne i min klädkammare under inflyttningen och när Danne kom hem monterade vi ihop möblerna! Är toksugen på att fylla dom och piffa till här inne men det är allt för snart dags att gå upp och jobba...
Christer och fina Wilma kom förbi och fick lite färdigmat i sig
Imorgon får dom nya ägarna tillträde till Vinbär så ikväll gick vi förbi och sa farväl till vårt första radhus. Lite vemodigt men mest skönt. Vi hoppas dom nya ägarna kommer trivas lika bra där som vi gjort!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej, jag är helt såld på dina tavlor med betydelsefulla datum som jag såg på styleroom. Har du gjort dom själv eller var kan man beställa?



skriv gärna en kommentar i min blogg med info!! sååååå fiina!

2010-09-02 @ 15:16:26
URL: http://varadrommarblirverklighet.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad fint det blir avundsjuk

2010-09-02 @ 16:16:50
Postat av: Linda

Tack Louise :)



Och tusen tack Mikaela! Jag har gjort dom själv :)

2010-09-03 @ 09:11:32
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0