Söndagsbild(erna) vecka tolv

God söndag på er alla!

Klockan är över 18 och det är fortfarande dagsljust här uppe i södra norrland. Underbart med SOMMARTID!

Jag kände mig själv precis så bra som jag trodde. Jag klarade av det orangea i ganska precis tre veckor, nu har det åkt ut. Att jag fått hem det nya tyget gjorde kanske att processen påskyndades lite extra, men nu är det bara så SKÖÖNT att allt orange är borta!






Några nya kuddar fick sys i eftermiddag och trivs bra tillsammans med elefanterna.




Kommentarer
Postat av: Lana Driagina

Väldigt snyggt! :) Du har en fin smak! :)

kram

Lana

2011-03-27 @ 19:17:44
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Bompen

Det blev mycket bättre gumman. Du är grym på att designa. Tack för allt du gör. Puss!!

2011-03-28 @ 00:48:12
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Så snyggt tyget är, är riktigt avis på dig!! :)



2011-03-28 @ 09:52:17
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0