Idol

Igår var det dags för Idol-gänget att inta Läkerol Arena. Danne och hans jobbgäng var där med VIP-biljetter och fick gå backstage och träffa idolerna. Dessutom fick dom en massa ölbiljetter, vilket resulterade i några mindre lyckade händelser... :)
Jag å andra sidan jobbade, spiknykter och mår därför bättre än både sambon och Tobbe idag :) Tyvärr hör man mest basen inne i mitt rum på LA så jag kunde inte njuta så mycket av musiken, å andra sidan har jag inte följt Idol så noga så dom enda jag kände igen var finalisterna som jag gick ut och kikade lite på.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Ja det är verkligen låtar som får en att le och tänka tillbaka i tiden, när man stod hemma på flickrummet och dansade och sjöng med kompisarna till låtarna.. och vem i "grupperna" som man skulle vara :)

2011-01-23 @ 17:40:15
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0