Lördag

Godmorgon lördag!

Det ser ut att bli en fin dag, solen skiner och temperaturen är i alla fall hyffsad. Frukosten är redan avklarad. Jag lyckades faktiskt vakna före Danne idag, annars är det alltid han som kliver upp före  mig. Men i morse vaknade jag 9.30 och kunde verkligen inte somna om igen.



Middag och vin med mina bästa tjejer står på schemat ikväll, ska bli riktigt roligt! Herr Bomp ska till Alborgen med jobbet och leka Fångarna på fortet. Men först ska både vårt och Selmas hus städas lite grann.

Hoppas ni alla får en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Vad kul med tjejkväll ;)

jag har tjejkväll med vovven och ser djävulen bär prada på TV! haha :)



Kram

2011-05-07 @ 22:06:13
URL: http://www.whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0