Ett livstecken

 
Hej på er!


Hur har ni det? Semester, brunbrända och utvilade?

Själv gör jag min sista dag imorgon och jag måste erkänna att motivationen att dra igång några större projekt än det absolut nödvändiga är svår att hitta. Men det verkar vara en vanlig åkomma den här tiden på året, det är ovanligt lugnt på både telefonen och mailen.





 
Det var riktigt länge sen jag bloggade och här hemma har det hänt mycket sen sist; huset har målats, 70 kvm altan har byggts och många nya attiraljer har införskaffats. Här ovan visas Sia-vasen om jag lyckades fynda för en ynka 50-lapp!
 
 
Må nu så gott och njut av sommaren så hörs vi förhoppningsvis snart igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0