Ute i naturen



Djupt inombords vet både jag och dom flesta omkring mig att jag är en "indoorgirl". Jag gillar inte att huttrandes vandra runt i leriga skogar, livrädd kikandes över axeln efter björnar. Men ibland accepterar inte familjen min vilja att hellre sitta uppkrypen under en filt i soffan kyliga höstdagar som denna, utan drar mig ut i skogen för att grilla korv. Lite glad kan man ju så här i efterhand vara för det, vi har en väldigt vacker natur som nästan är som allra finast precis nu när löven slår om till gult och rött.


Nu är vi ialla fall tillbaka i värmen och en härlig kycklinglasagne står på kvällens meny. Underhållningen består av Johan Falks två senaste tillskott. 


Hoppas ni alla har en härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder du fick idag! Det var friskt och skönt i luften och god korv landade i magen.

2012-10-13 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0