Från helgen



Två nätter och tre dagar spenderades vid vackra Siljan i Dalarna. Vi har njutit av massage, 3-rätters middagar, bad, kaffe framför brasan och en egen minisvit i två våningar. Men bäst av allt var ändå frukosten. Jag som inte ens är en frukostmänniska och kan såsa runt hemma ett par, tre timmar innan jag blir hungrig kan hoppa ur sängen ( nåja... ) som ett litet barn när hotellfrukosten väntar. Och den här var verkligen ingen besvikelse, pannkakor, bacon, croissanter, färskostar och frukt stod uppdukat bland mängder av andra alternativ. 
 
Det allra mesta var alldeles fantastiskt, ändå grusas idyllen av en liten petitess som jag inte kan sluta störa mig på. Varför lägger man in TVÅ badlakan i en svit för 2 personer? Finns det tjejer som inte använder två handdukar när dom duschat? En till håret och en till kroppen, eller är det bara jag som är bitchig och konstig?

Kommentarer
Postat av: linda

Håller med dig fullständigt angående handdukarna! Störde mig på exakt samma sak i helgen när vi bodde på hotell. =)

2012-11-12 @ 21:28:26
URL: http://www.lalinda84.blogg.se
Postat av: Jenny

En handduk åt er var? Eller har jag missat något?

2012-11-12 @ 23:33:31
Postat av: Sanna

Jag har väldigt långt hår men använder aldrig två handdukar. Torkar kroppen och sen tar jag handduken runt håret. :)
Dock tycker jag det skall vara flera handdukar på hotell för man "slösar" ju på ett annat sätt än hemma. :)

2012-11-13 @ 08:15:55
Postat av: Louise

Förstår dig!!!

2012-11-15 @ 21:26:13
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se
Postat av: Linda

Jag använder 1 handduk trots långt hår. Känner endast 1 tjej som använder 2 handdukar, alla andra använder bara 1 :P och de har alla långt hår.

Svar: Ja, så sa dom på jobbet också, det är nog jag som är konstig =)
Linda

2012-11-22 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0