Planteringsdag

Härliga söndag! Sol och nästan 20 grader större delen av eftermiddagen. Detta lockade till att snygga till lite på uteplatserna. Vi har faktiskt lyckas hitta två "balkonglådor" som till och med jag gillar, för även om jag inte är nån fantast av blommor inne så tycker jag det hör till uteplasterna. Jag har dock inga gröna fingrar så jag nöjde mig med en halvbillig, men skitsnygg blomma, Stjärnöga. Jag blev riktigt nöjd och känner mig nästan lite planteringsgalen =)







Ännu en gammal trälåda
har släpats hem från pappas garage. Denna kläddes på insidan med tjock plast och är nu sprängfylld med smultronfrön som vi hoppas ska ge en fin skörd i sommar!






Nu ska vi ha ute-ätar-premiär för i år! Äntligen!
Hoppas ni alla haft en riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjusigt!!

2012-05-20 @ 19:51:44
Postat av: E

Va mysigt det ser ut =)

2012-05-21 @ 09:59:38
Postat av: Hannah

Åh vad fint! Gillar verkligen de vita blomlådorna. Får man fråga var du köpt dem? Tack för en inspirerande blog!

2012-05-23 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0