Famljesemester


I lördags styrde hela familjen Engström/Westerlund/Nansing/Westberg-Löfgren/Myrzell sina bilar till Dalarna och Leksand Strand. En heldag på Sommarlandet stod på agendan och som vi lekte! Jag har aldrig haft sån träningsvärk, mycket tack vare den enorma studsmattan här precis ovanför. Trampbåtar och bilar gjorde även sitt för lårmusklerna. Men roligt hade vi!

Otroligt vackert vid Siljan som var svårt att fånga på bild.
Här gjorde jag ett redigt sitthopp i en slänt och lyckades sträcka nån muskel i halsen jag inte ens visste att jag hade. Måndagen på jobbet spenderades därför så blickstilla det bara gick...

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder! :-) Vi var i Leksand förra sommaren och uppskattade både buset på leklandet och skönheten kring Siljan. Kram Anna

2012-07-10 @ 23:29:17
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Anna

Fina bilder,ajj med halsen/Kram!

2012-07-12 @ 09:16:36
URL: http://krighanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0