Blogaward



Igår fick jag den rörande äran att motta två blogawards från finaste tjejerna Hanna och Emma. Jag blev så otroligt glad och vill gärna skicka utmärkelsen vidare till några av bloggerskorna jag inspireras extra mycket utav. Men att välja ut endast 5 st av mina 78 bokmärkta bloggar var svårare än jag trodde. Eftersom man inte får skicka tillbaka awardsen och bloggarena helst ska ha mindre än 200 läsare föll lotterna till slut på dessa härliga bloggar:

TomteboAnna
SpättanJansson
Snor och Glamour
Knaada
Mitt hem och min trädgård


Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack snälla fina du! Det värmer! Din blogg är en av mina favoriter också ;-) KRAM KRAM

2012-01-19 @ 22:20:29
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Knaada

Tack Linda, vad glad jag blir :) Det är ju precis sånt här som gör det värt allt slit, att jag har hittat och får läsa din blogg och du dessutom gillar min :) Kul! Mer inspiration åt folket!



Trevlig helg!

2012-01-20 @ 13:08:54
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0