Monstret på hyllan



PUH!! Nu har vi äntligen kommit hem från årets DAK-marknad i Falun. Varje år åker pappa dit och säljer massvis med skrot, mer än vad han själv klarar av och därför behöver han varje år lite hjälp. Imorse steg vi därför upp 4.20 så nu känns det som klockan är midnatt fast den bara är 18.19...

Men, till rubriken, i Grekland fann jag det här lilla kaninmonstret som genast fann mitt hjärta. Hon är väldigt liten och får så länge bo på tavellisten ovanför soffan. Ser ni vilken färgbomb hon utgör i sin omgivning?! =)

Kommentarer
Postat av: Yenny

Vilken urgullig liten detalj, me like!!!

2011-09-03 @ 18:53:28
URL: http://yennyahlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad söt, vill oxå ha:) Kramar emma

2011-09-03 @ 19:01:23
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Annelie Persson

Åh, vilken cool! Tänk vad en sån liten figur kan göra :-)

Postat av: Linda Söderlund

Hej! Hur har du gjort, eller var har du köpt de där datumtavlorna?



Mvh

Linda

2011-09-06 @ 17:16:16
Postat av: Fia

Jag har försökt mej på att göra sånadär datumtavlor du har gjort, men jag får bannemej inte ihop det!!

Vill du förklara hur du har gjort eller kan man rent av beställa från dej? :)

Tack för en otroligt inspirerande & BRA blogg!

//Fia

2011-09-06 @ 19:16:15
Postat av: Emma

Vilket sött litet monster, en bra detalj som dessutom passar passar in hur bra som helst tillsammans med tavlorna :)

2011-09-07 @ 11:35:07
URL: http://www.interiorbyemma.se/
Postat av: Linda - Lindas Nya Hys

Fia: Jag har gjort tavlorna själv i Word, jag kan maila dig mallen i morrn när jag är på jobbet!



Linda: Om du skriver din mailadress så skickar jag till dig också!



Till alla er andra: TACK för era otroligt uppskattade kommentarer! Ni värmer mitt hjärta varje dag!

2011-09-08 @ 00:00:22
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Therese

Har också spanat in dina datum-tavlor och tycker de är så himla fina. Skulle man kunna få be dig skicka mallen till mig också? :)

Hade blivit såååå glad!



[email protected]

2011-09-08 @ 07:15:58
Postat av: Linda Söderlund

Tack snälla! <3 [email protected]

2011-09-08 @ 10:15:20
Postat av: Jeanette

Hejsan!

Jag har letat och letat efter sådana mallar! Skulle du snälla kunna maila mig också - love it!!! :)



Fråga ang de andra små tavlorna du har med ord: är även de hemma gjorda?

Tack för häftig sida!

mvh

Jeanette

2011-09-09 @ 12:40:19
Postat av: Linda Söderlund

Hej igen! Nu kollar jag på tavlan bredvid.. ;) och försöker härma den... och då undrar jag om det är meningen att perfect/perfekt ska stå på svenska?

2011-09-11 @ 17:31:48
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Linda S: Jag köpte tavlan hos Perlan Living och skrev faktiskt och frågade om det var en felstavning, resten texten är ju på engelska, borde det inte stå "perfect"? Men hon svarade att det var det som var skönhetsfelet som själva texten avser... Så det ska vara precis som det står =)

2011-09-11 @ 21:18:27
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Jeanette: Jag mailar dig imorgon =) Jag har gjort alla tavlor utom "Good enough..." själv.

2011-09-11 @ 21:19:50
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Linda Söderlund

Okej! Ja, nu när du säger det så är det ju rätt kul... men som språklärare känner jag att jag skulle störa mig... he he.. så nu när jag försökte apa efter i photoshop så var jag tvungen att stava rätt. ;)

2011-09-12 @ 08:56:26
Postat av: Fia

Åå, såg nu att du hade svarat! :) Här kommer min mailadress! Tusen, tusen, tusen tack!! :)

2011-09-12 @ 17:01:30
Postat av: Cecilia

Så otroligt snyggt du har det! Finns det möjlighet att få låna din datum-tavelmall jag också? Jag har försökt så många gånger, men får verkligen inte till det - skulle bli så lycklig!! :) //Cissi

2012-02-14 @ 09:09:56
URL: http://wallpaper.nu
Postat av: Loppan

Hittade till din blogg idag. Oj, så mycket fint!! Jag vill hemsk gärna ha mallen jag också. Och sen undrar jag var du köpt eller vilket märke det är på de vägghängda kvadratiska ljuslyktorna ovanför tavellisten!! Tack för all inspiration!

2013-02-26 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0