Fotovägg

Tack för era åsikter i föregående inlägg! Ljusstakarna blir nog alla svarta, målade hälften av dom svart redan samma kväll jag frågade er och nu väntar resten på att få samma uppfräschning.

Mellan dom två ingångarna till köket har vi en väggsnutt på ca 120 cm. Tanken var från början att ta ner även den när vi renoverade, men den är bärande och det kändes inte värt mödan att sätta upp balkar och sånt för att få till det. Så den fick vara kvar. Just nu sitter fejk-öppna-spisen på den väggen, men efter noggrannt övervägande från sambons sida har vi bestämt att ta ner den. Dels används den för sällan, dels har jag aldrig tyckt om hur "väggsnutten" används.

Därför blir det en 200x120 cm stor fotovägg här! Har suttit och redigerat lite bilder men har stor beslutsångest... En otroligt fin bild på lilla Matilda är redan beställd genom svärmor, men resten har jag väldgt svårt att välja ut...



Visst ser det väldigt kalt och "oinrett" ut här?! Jag älskar stora tomma väggar och ytor. Hemma hos andra. Jag har oerhört svårt att låta väggarna vara så hemma hos mig. Jag är nog lite mer för mysig inredning än stilren ändå... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0