Tisdagstema - Blogghörna

God tisdag på er!

Dagens tisdagstema är Blogghörna. Jag förstår inte hur jag en gång kunde leva med en stationär dator, att dedikera ett helt rum till en stor, ful, grå och långsam dator. Macen är nog ett utav dom absolut bästa köp vi nånsin gjort, inte nog med att den är 1000 gånger snabbare och snyggare än vår förra, den är portabel och flyttbar. Just därför har den ingen speciell plats, den följer med dit vi går. Men alltsom oftast hittar vi den i soffan eller vid matbordet.




Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Jag sitter också överallt hemma, men jag har ett kontor.. som jag sällan sitter i! men sambon vill gärna att jag sitter där och pluggar och sprider ut alla mina papper:)

2011-03-29 @ 21:06:04
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

jag ska göra ett soffbord av lastpallar, ska bara få tag i fräscha sådana :)



2011-03-29 @ 21:50:45
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Bompen

Ibland är det bra att låta mig bestämma vad vi ska köpa =)



Tänk vad kul det skulle vara med ett vidvinkelobjektiv till kameran. Fatta vad snygga bilder du skulle kunna ta och lägga upp på din blogg.

2011-03-30 @ 12:01:41
Postat av: Johanna

Gud så tjusigt ni har det hemma!



Tusen tack för kommentaren! Ja absolut. Blir dessutom lite roligare med budget då man kan visa vad man kan göra med en liten summa pengar. Dessutom åker vi på semester nästa onsdag (3v) så behöver pengar till det. Så får bli ett budgetrum i och med att pengarna har gått till sparandet istället. :-)

2011-04-01 @ 07:33:32
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0