Jag blir förbannad

Jag blir förbannad när folk tar sig rätten att kritisera hur andra väljer att inreda, eller för all del inte inreda, sina hem. Mitt hem är mitt hem och huvudsaken är väl att jag trivs? Det är jag som bor hemma hos mig och då inreder jag det som jag vill ha det. Jag kan inte springa runt och tänka på hur andra ska uppfatta mitt hem och köpa en massa saker för att ni som kommer och hälsar på eller tittar på min blogg ska vara nöjda. Visst är det roligt om någon tycker det är fint men det är inte därför jag tycker det är roligt att hålla på med det här. Det är ett intresse som alla andra. Jag lägger mig inte i hur folk väljer att utöva dom sporter dom har som fritidsintresse, eller hur modeintresserade klär sig. Alla får göra som dom vill och det är väl egentligen det som är roligt?
Det är en jävla skillnad på konstruktiv kritik och patetiskt skitsnack.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att ni har det jättefint hemma hos er. Skit i vad andra tycker och fortsätt att blogga, det är så roligt att titta in här varje dag. Jag har ju fördelen av att kunna se allt i verkligheten oxå och det är ju ännu bättre förstås. Kram från mamma

2011-03-12 @ 16:52:12
Postat av: Johanna

Håller med dig. Man ska bo som man själv vill, bara man trivs. Om det är i en skokartong eller lyxvilla, vad spelar det förr roll. Bara man trivs själv. Inred efter det du gillar, inte vad andra gillar. HÅLLER med dig till punkt och pricka. Häls Johanna från bloggen formge

2011-03-12 @ 16:53:28
URL: http://www.form-ge.com
Postat av: Lillasyster

Jag tycker ni har finast av alla hemma!!

Jag tycker du är jätte duktig och har öga för inredning!

Älskar erat hem och tycker ni har varit jätte duktiga som gjort det mesta själva och att ni har fått det jätte fint!!

2011-03-12 @ 20:06:35
URL: http://appeliten.blogg.se/
Postat av: Lana Driagina

Usch, vilka människor det finns... Du har jättefint hemma hos dog! Bry dig inte om vad andra skriver i dina kommentarer! Det finns så många människor som inte har bättre för sig än att sitta och skriva taskiga kommentarer!

Min dotter har också råkat ut för det med sin lilla blogg!

kram

Lana

2011-03-13 @ 06:55:51
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Lana Driagina

Jag menar DIG, så klart! :)

2011-03-13 @ 06:56:27
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Ni har ett jätte fint hem, jag läser din blogg för att jag blir inspirerad av dig och ditt hem. Tycker man inte om ditt hem är det ju ingen som tvingar dem att läsa din blogg.. Det är din blogg och du bloggar om de du tycker om! :):)



Kram och ha en bra söndag!

2011-03-13 @ 13:20:02
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0