Nytt trollhassel och långhelg!



Långledigheten inleds med grillning hemma hos herr Friberg. Egentligen är det bara en extra ledig dag men eftersom jag var ledig igår också och smet från jobbet kl 14 idag så känns det verkligen som en långledighet. Eftersom det ska bli soligt och varmt imorgon spenderas nog lördagen i solstolarna, mumsandes på hemmagjord iste och svindyra bigarråer. Och jag får äntligen tid att läsa boken som jag slängt suktande blickar på hela veckan.

En härlig helg önskar jag er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Linda O

Hej! Har just hittat din blogg! Vi har välidigt lika smak/stil.. Skillnaden mellan oss är bara att du har "fått till det" och inte jag... Men till hösten är det stor renovering på gång =) Nu letar jag möbler.. Jag fastnade för bordet i ert vardagsrum!! Vart har ni köpt det?

Nu ska jag kika vidare här på bloggen för meeer inspiration! =D

2011-07-23 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0