Sovrummet

Och så var det sovrummet igen... Jag har gått och tänkt på det ett par dagar. Jag blir inte nöjd. Det känns inte helt hundra. Jag måste göra nåt annat.
Vi hade ju storslagna planer på att bygga en egen sänggavel, tyvärr var mina planer lite allt för stora och det skulle innebära väldigt mycket jobb för att få till det. Och eftersom pappa numera jobbar heltid så känns det inte genomförbart just nu.
Men så ringer pappa och berättar att han fått in svartlaserad träpanel på jobbet, då klickade det! Vi ska ju såklart sätta liggande panel som sänggavel! Inte hela väggen utan bara precis bakom sängen. Det kommer att bli skitbra!

Bildkälla

Dessutom tänkte jag att jag skulle försöka mig på att såga ut en varsin klädhängare åt oss med svärfars fina sticksåg han fick i födelsedagspresent.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, det blir nog snyggt med svart panel! Ser läckert ut på bilden!

2011-07-08 @ 21:55:04
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - whiterainbow

Kommer säkerligen bli bra det med! :-) Vi har ju tapet som fondvägg bara bakom sängen.. jag gillar de!



spännande att se klädhängaren när du gjort den!



Kram

2011-07-11 @ 13:55:01
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0