Söndag



Godmorgon söndag!

Efter en lång frukost framför veckans inselningar på tv'n ska jag snart hoppa in i duschen. Ett besök hos pappa står på agendan för idag, kanske svänger vi förbi hos mamma också och välkomnar Christer hem från sin fiskeresa.

Annars tänkte jag mest ägna dagen åt SORTERING! Jag har ett par tusen bilder i datorn som ligger inslängda i div mappar där dom inte hör hemma. Nästan lika illa är det med våra filmer och serie-boxar. Allt vi har sett hamnar av nån konstig anledning inte i sitt fordral utan uppepå dvd'n...?

Sambon har gått på semester nu, själv har jag 8 arbetsdagar kvar innan jag går på min 18 dagar långa ledighet. En ledighet som störs 3 gånger av endagsjobb :)

Hoppas ni alla får en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Tina(fifi93)

Riktigt snygg tavellist!!! Ja, eller det som står på den alltså, men det förstod du nog :)



Kram kram Tina

2011-07-03 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0