Mat och potatis

Ikväll blev det lax, potatis med broccoli och vitt vin till middag. Lite regelrätt fredagsmys framför Diamond League blir det också trots att fredagskänslan har svårt att infinna sig så här mitt i semestern. Vädret har ju verkligen visat sig från sin allra sämsta sida under min hittills lediga vecka, om jag glädjeräknar tror jag att jag lyckats få ihop 7 soltimmar totalt... Men det är rätt skönt att bara vara ledig och hänga här hemma med herr Bomp =)

Imorgon är det kalasdags! Appe fyller 3 år och hela vårt hus invaderas av släktingar och kompisar som vill fira bustrollet. Så imorrn stiger vi upp tidigt för att städa och pynta, därför ska vi komma isäng bra mycket tidigare än 03.00 som det blev igår...

Hoppas ni alla får en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0