Vinst!

Idag var det dags för hockey igen och motsåndarna Timrå krossades med en lätt överdrift. Matchen vanns med 6-4 och även jag och Eva köpte oss en vinstlott! Varje match har Brynäs ett 50/50-lotteri där 50% av försäljningen går till Brynäs och den andra hälften till en lottinnehavare. Tyvärr vann vi inte dom 16000 som idag låg i potten, men väl tröstpriset bestående av en gratislunch för 2 personer. Vi vann faktiskt även detta tröstpris i november så nu ska hela kassa-ligan ut och käka lunch!
Jobbet gick bra men det känns verkligen att man jobbat 14 timmar idag, orkar nästan inte hålla ögonen öppna. Tyvärr har jag svårt att varva ner helt och är alltid så speedad när jag kommer hem efter en sån här dag så hur trött jag än är somnar jag aldrig före kl 01...
Men försöka måste jag så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0